Friday 3 February 2012

Pink

Fredag igen! Och besök på ortopeden: röntgen och läkarbesök. Såg så bra ut det kunde men jag kommer aldrig bli helt återställd :( tiden får utvisa graden. Skall tillbaka om tre veckor.

I två veckor har jag gått omkring med ett vattentåligt ROSA (hot pink) glasfibergips. Vad tänkte jag på? Rosa är och har aldrig varit 'jag' på minsta lilla vis?!?! Jo, jag blev utmanad av DH och sjukhuspersonal samt vetskapen att DS ville skriva på gipset.




Efter dagens besök blev gipset svart och hederligt vattenkänsligt (allt för komforten av min hand innuti gipset). 'Boooring' tycker DH. 'Lila hade väl vait fräckt.' Kanske det men svart är mer 'jag' så det så.
Bilderna ovan är tyvärr egenhändigt tagna idag med min iPhone.


Här en bild på DS då hans vänsterarm var bruten och i gips juli 2008.


Önskar alla läsare en härlig fredag!


No comments:

Post a Comment

Popular Posts