Thursday 9 February 2012

Blog list

Titta, min blogg finns med på Lillmyrans blogglista! Tack för det :-)

Tjejen bakom denna blogg har jag träffat IRL, vi åt lunch ihop nere i Manly för några år sedan. Vi ''träffades'' ursprungligen på Scrappiz och vi har hållit kontakten sedan dess. Till Lillmyran: jag har ju ingen blogglista än men du skall veta att jag går in på din blogg titt som tätt och kollar.



Appropå scrapbooking så har jag för första gången på myyycket länge scrappat: två LO:s (layouter) på inte mindre än två dagar. Den ena visar jag nu, den andra får ett eget inlägg lite senare.

Här hittade jag inspirationen till denna LO och jag har följt skissen ganska noga. Temat är så klart en mycket kort sammanfattning av kusin E:s veckor här hos oss i januari.



PS! Om man klickar på text i fetstil så kommer man vidare till respektive blog/site.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts