Friday 24 February 2012

Friday!

Vilket fredagsväder vi har - strålande solsken och varmt och gott. Kan det bli bättre? Jojomänsan: ett glas vin på altanen med DH och DS (som får julmust, så ni inte tror att han också får vin ;) samt något gott att äta: proscuttio, parmesan, melon, sparris, avocado, ruccola, tomatsalsa, päron och jordgubbar, och surdegsbröd för den som vill ha. Mums! Helgens väder ser ut att bli likadant som idag, hurra.


Fredagsblomman:




Kolla vilken skillnad på med och utan blixt.



En annan bra sak är att jag var tillbaks till läkaren idag igen med min brutna handled och rötgenbilderna såg så bra ut att nu är jag utan gips - HURRA! Handleden är öm och ömtålig, lite ont gör det ibland. Jag har ingen styrka och inte heller någon vidare rörlighet. Det dröjer med andra ord innan jag står på skridskor igen eller golfar ;). Jag har fått ett antal övningar som jag skall göra tre gånger om dagen tills dess jag känner mig återställd.




Trevlig helg önskar jag er alla!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts