Sunday 19 August 2012

Photo challenge III

En härlig helg till ända, snart står ny vecka för dörren. Här kommer senaste veckans foton  i fotoutmaningen jag följer helt inkognito.

13. Mitt kök

Säga vad man vill om vårt kök men det jag absolut älskar
är fönstret (med bardisk) och dörren som öppnar upp ut mot
altanen, poolen och trädgården.


14. Livsviktigt

Wentworth Falls, Blue Mountains

15. Detaljer
Svårt ämne men det blev en liten grupp detaljer i vardagsrummet.


 
16. Från ovan
Inte från ovan direkt men från högsta punkten i trädgården.


17. Drömresa
Har varit på flera och ännu fler finns på listan men ...
Camping är det som får mig att njuta och koppla av fullständigt.
Inte ens griniga ungar eller bakfulla, trötta gubbar kan sabba mitt humör.
PS! Tältet ovan är INTE vårt :) men ett vi såg i somras.


18. Färger
Svart, vitt, grått ... Svårt det där med färg ...

Grönt = vår (snart i alla fall) i form av Maiden Hair Fern
som växer i trädgårdens skuggigare delar.

19 Närbild

Fotot tog jag med vår första digitalkamera sommaren 2000.
Kommentarer överflödiga :)




<3 H

No comments:

Post a Comment

Popular Posts