Sunday 22 April 2012

Sunday morning

Vaknar tiiidigt. På med träningskläderna. Köra bil i 15 minuter. Sedan detta!

kl. 6.30 ca

Rask promenad i en timme längs med havet. En lyx jag kan unna mig på helgerna (pga restiden). Varken DH eller DS är morgonmänniskor så därför blir detta min alldeles egna tid. Tid att röra på mig och låta tankarna vandra. Underbart för själen. Några stopp längs vägen för att ta in allt det vackra gör så att det inte blir någon riktig work-out för kroppen idag. Men vad gör det en strålande höstdag som denna.



Hårdare (?) träning får jag ägna mig åt på vardagmorgnarna istället, i området här hemma där det är backigt och eländigt ;).

Vid åtta är jag hemma igen. Alla sover fortfarande. Frukost på altanen i lugn och ro. Snart, snart vaknar min älskade lilla familj. Undrar vad resten av dagen har att erbjuda?

No comments:

Post a Comment

Popular Posts