Monday 23 April 2012

My space

Måndag och ny vecka. När det här inlägget publiceras (schemalagt) så sitter jag här:

Här är allt just uppackat så det ser inte riktigt ut så här nu, men nästan.

Förra veckan fick vi nya arbetsplatser och döm om min förvåning - och stora lycka - när jag såg att jag fått en skyddad fönsterplats istället för platsen till vänster som planerat (ny som jag är så var det bara att gilla läget) och som är väldigt utsatt med genomfart och stort öppet kontorslandskap bakom ryggen. Nu har jag bara min närmsta chef bakom ryggen och det känns helt OK.

Denna vecka är ''kort'' för på onsdag är det helgdag här i Australien (ANZAC Day) och det är ju aldrig fel ;)

Edit 23.04.12, 12.30: schemaläggningen funkade så klart inte :( nu har jag lunch så nu så.

1 comment:

Popular Posts