Friday 16 December 2011

Mitt hjärta

Mitt lilla barn, mitt hjärta på sitt livs äventyr. Nu har vi vinkat av DS på Sydneys flygplats.


Om ca 30 timmar (lördag kväll) landar han i Göteborg och farmors varma famn. Vilken flygande start på sommar-/vinter-/jullovet. Jag saknar honom redan. Hur skall jag klara julafton, hans födelsedag,  nyår och dagarna däremellan utan honom?!?!?!? Jag intalar mig att tre veckor går fort och så vet jag ju att han kommer ha det toppenbra och han har ju längtat och sett fram emot detta sååå länge.

DS - ha en underbar vistelse i Sverige med farmor och alla kusiner. Pappa och jag älskar dig mer än något annat och vi ses ju snart igen. XOXOXO

2 comments:

  1. Ni skickade väl med regnkläder hoppas jag?

    ReplyDelete
  2. Efter vad jag hört hade en dykardräkt varit det bästa :-) /David

    ReplyDelete

Popular Posts