Monday 26 December 2011

Hipp Hipp Hurra

DS har födelsedag idag! Hurra, hurra, hurra, hurra! XOXOXO!

Dagen till ära har jag satt ihop ett bildcollage från 0 till 10:


Den 26 december år 2000, kl. 12:57 svensk tid, föddes världens underbaraste lille gosse: blond, blåögd och bedårande.
Som elvaåring är  DS:
egensinnig
glad
humoristisk
ifrågasättande
intelligent
kärleksfull
lat
lojal
omtänksam
orädd
otålig
positiv
rolig
rättvis
självständig
slarvig
smart
snäll
social
utåtriktad
ärlig

''Det säger du bara för att du är min mamma'' säger DS ibland när jag säger snälla och uppmuntrande saker till/om honom. Visst är det så, jag erkänner, jag uppmuntrar mer än gärna hans bra egenskaper och försöker nedtona/slipa bort de mindre bra. Det finns säkert fler sämre egenskaper men idag är det ju som sagt DS födelsedag och då tycker i alla fall jag att det är OK att bortse från dem och lyfta fram det braiga med min älsklingskille.

Happy Birthday / Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en underbar dag!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts