Sunday 21 October 2012

Sweat & dirt

Sommaren Våren är äntligen tillbaka: 35 grader varmt i lördags och nästan lika varmt (fast mulet) idag. Härligt! Då borde jag hänga på altanen med ett trädgårds-/inredningsmagasin, eller en bok, och sippa på ett glas kallt vitt ... eller göra något annat trevligt och/eller avkopplande.




Inte jag inte, då tar jag mig an tre kubikmeter täckbark som skall fördelas i tre stooora rabatter. Under en vätske- (vatten!) och vilopaus passar DH på att fota: en dagens me - svettig och smutsig.




Nästa helg, då skall jag minsann göra som vår lilla kattflicka: koppla av ...
med det där magasinet och drinken ...




Nähä, inte det?! Täckbarken räckte visst bara till de två rabatterna på framsidan. En kubikmeter är redan beställd till nästa helg. Yay ...


 
<3 H

3 comments:

  1. LOL unique humour great photos as usual (especially the two mulch pile ones ;P) kerp up the good work!!!!!!! :D

    ReplyDelete
  2. Heja heja. Kämpa på i början av säsongen så kan du njuta av att vila resten av tiden.

    ReplyDelete
  3. Visste inte att du hade en blogg! Och ännu mindre att du kollat på min. Kul!
    Har lagt till dig på bloglovin nu så nu lär jag inte missa dig!
    Kram!

    ReplyDelete

Popular Posts