Thursday 11 October 2012

Spring mood



Jag har aldrig längtat så efter våren och sommaren som jag gjort detta året. Ljuset och framför allt värmen. Vet inte riktigt varför för enligt metreologerna så har det varit en ovantligt mild vinter i år?!

Nu när våren äntligen är här så inspireras jag konstigt nog av färger och färgkombinationer som jag vanligtvis inte använder. Till och med garderoben har fått betydligt mer färg i år. En stark kontrast till mitt annars svarta, vita, gråa, beiga, bruna hem/jag.




Kanske det beror på att solen och det starka ljuset här kräver något mer än vitt och svart och ...
Vi närmar ju oss julen också, det påverkar nog med.





 
Vi får väl se hur färfrikt det blir i verkligheten men tyg har jag i alla fall att göra något av ...
 
 
 
<3 H

1 comment:

  1. Lots of effort poured into this such great work deserves so much more attention !!!!

    <3 DS

    ReplyDelete

Popular Posts