Friday 23 September 2011

''Ni ser så lyckliga ut!''

Den kommentaren fick jag av en gammal kär barndomsvän när hon fick vårt julkort förra året. (Vi är så egotrippade att vi brukar skicka foto inte bara på vårt barn utan på oss själva också till familj och vänner på andra sidan jordklotet - så att de får en hum om hur vi ser ut och så att de inte glömmer bort oss). Fotot vi skickade förra året är det ni ser i högerspalten.

Jag kom att tänka på detta när jag gjorde förra inlägget, om DH:s födelsedag. Jag minns att jag blev himla glad för den kommentaren och för att den fick mig att stanna upp och känna efter att 'Ja, vi är lyckliga - med varandra och med vårt liv här.' Och så känns det än, för mig i alla fall och jag tror att DH och DS känner likadant.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts