Tuesday 20 November 2012

When he's not taking a nap

Såg ni de flerfärgade kuddarna bakom DH och DC i gårdagens tupplursinlägg? Om det inte varit för DH så hade det inte blivit några kuddar sydda! När jag sytt tre utav sex kuddar så ville inte undertråden fångas upp, typiskt. Men det fixade min händige man efter lite trixande *love* . I.o.f.s. så hände detta efter att jag lånat bästa S symaskin, men vad gör det, nu funkar den ju nästa gång jag behöver den (om ett år eller två).

Så här ser det ut med de nya kuddarna på plats. De flerfärgade fodralen har jag som sagt var sytt och de turkosa har jag köpt:



Så här såg det ut förut:





Jag avslutar dagens inlägg med en 'bukett' blommor från vår trädgård (just nu) till min syster som fyller år just idag. Grattis! 

Edit: jag missade att posta inlägget på måndagen den 19 november med några minuter lokal tid :(




<3 H

No comments:

Post a Comment

Popular Posts