Wednesday 4 July 2012

Winter and Ice

Vinterlov i veckorna två men jag jobbar mest ändå. Både DS och jag är lite krassliga, en efterhängsen förkylning som inte vill ge med sig :( DS tillbringar mesta tiden framför datorn eller tv:n och DH är på äventyr långt, långt borta.

Idag hade jag i alla fall haft en semesterdag som jag allra helst ville tillbringa med DS och gissa vad? Det hade han inget emot :)  Det blev skridskoåkning och shopping på förmiddagen och på eftermiddagen en fika hos en av hans kompisar. En mysig dag tillsammans. Tack min älskling.



Här finns förklaringen till varför DS virvlade fram på isen själv medans jag tittade på.

Min handled har läkt så klart men den gör lite ont ibland i vissa vinklar och jag har inte full rörlighet heller men nästan. Hittills har den inte hindrat mig från att göra något (förutom skridskoåkningen idag då) men kommer jag att kunna golfa t.ex? Blotta tanken på att svinga en tung golfklubba i full fart mot en hård liten boll som ligger på marken får det att ila i ryggraden på mig. Felmarginalerna är stora. Vad händer om jag slår ner i backen istället för på bollen? Iiiii ...


<3 H


1 comment:

  1. Gott att ni har det mysigt! :-) Ta det lugnt med handleden! och Krya på er! :-)

    ReplyDelete

Popular Posts