Wednesday 11 July 2012

A day off

Vilken härlig semsterdag jag har haft! Full av kontraster: kyla - värme, aktivitet - vila, inne - ute, alena - tillsammans.

På DS begäran så började dagen i ishallen där han åkte skridskor medans jag hejade på (nästa gång ska jag nog försöka igen, med handledsskydd).


Därefter styrde vi kosan mot havet och Dee Why för brunch och promenad  i solskenet, hela 20 grader i skuggan idag - underbart. Bilderna nedan har DS tagit.





Redan klockan ett var vi hemma igen och då passade jag på att njuta ett par timmar i lugn och ro i eftermiddagssolen på altanen med några tidningar och katten sovandes i knät (och ja, jag slumrade nog till en liten stund jag med ;). Dagen avslutades i soffan framför TV:n (film) tillsammans med DS och lite popcorn.

En underbar ledig dag och för första gången på flera veckor så känner jag mig pigg och kry igen, så skönt, precis vad jag behövde.


<3 H

Pssst! Two sleeps to go ...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts